Dag 09 - Min tro

2010-12-23 @ 13:47:47
30 dagar)
Kommentarer (0)
Jaa, vad tror jag på egentligen? Jag vet inte om jag tror så mycket på den gud som representeras i bibeln. Tror mer på själavandring och att man inte ska behöva leva som kristen perfektionist för att hamna i ''himlen'' . Men jaa, det tror jag ju inte på heller. Att man hamnar i himlen alltså.
Fast jag inte tror så mycket på just det där så tror jag ändå att det finns något annat. Jag tror på andar och folk som går igen och allt läskigt som jag egentligen inte skulle vilja tro på, samtidigt som jag skulle vilja uppleva det.
Jag tror på ganska mycket och ganska litet egentligen. Jag är nog mer än ''om jag inte har sett det finns det inte'' typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0