Dag 15 - Mina drömmar

2010-12-29 @ 17:33:56
30 dagar)
Kommentarer (0)
Jag har verkligen haft många drömmar, nu vet jag inte längre vad jag vill. Kommer väl att vakna upp när jag är 75 och inse vad jag skulle ha gjort av mitt liv istället .
Men jag vet att jag vill ut och se världen och att jag inte vill arbeta i ett kontor eller liknande; jag skulle inte klara av det. Jag vet också att jag vill pröva på att bo i ett annat land och verkligen leva livet. Men jag vet inte vad jag vill arbeta med alls. Alla andra verkar veta det och det stressar mig totalt att inte veta vad jag vill göra med mitt liv. Säkert löser det sig men det är stressigt att inte veta. Och så finns det ju mycket annat jag vill hinna med som familj o.s.v. men det tar vi senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0