Lanzarote bildbomb, get ready

2010-12-15 @ 13:47:13
Allmänt)
Kommentarer (0)
Har nog haft världens vecka i Lanzarote. Tack så mkt min kära lilla fiis Elin för att jag fick låna din kamera när jag var så klantig och glömde min i lägenheten! Den har använts flitigt! Jag tog den faktiskt till stranden en dag, när det hade regnat så det var ingen flygig äcklig sand! Jag behandlade den som en kunglighet.

hotellet. Bilden tagen från vår dörr!

vårat hotell.
Internet vill inte sammarbeta utan slocknar hela tiden. Så nu tar jag paus och laddar upp mer sedan när det fungerar igen. Nu ska jag och Jonno ut och handla lite. Ska se sedan om det funkar eller inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0