Lanzarote

2010-12-22 @ 13:22:22
Allmänt)
Kommentarer (0)

älskade lilla prutt. Ville så gärna ta hem dig !


Nu orkar jag inte mer. Blev nog ganska många bilder ändå. Skulle jag åka tillbaka ? Nej. Och det var tack vare alla otrevliga försäljare. Jag har inte åkt utomlands förut så jag trodde det skulle vara så , men t.om de andra som rest mycket sa att de aldrig sett något så grymt som just i Lanzarote. Man kunde inte gå en meter utan att bli förföljd. Eller jag kanske underdrev nu , man kunde inte ens gå en halv meter.
Sjölejonen var gulliga och jag tog kort med en av dem, han la sitt huvud på min axel och poserade, haha!
Jonas tog kort med papegojor också, det skulle jag aldrig göra. Är liiiivrädd för fåglar!
Örn-showen ska jag aldrig aldrig gå på igen. 2 Gamar rörde mitt huvud av vad de flög lågt! HUJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0