Nyårsplaner

2010-12-30 @ 16:31:51
Allmänt)
Kommentarer (0)
Äääntligen är nyåret planerat! Känns så himla skönt! Hade ingen aning först alls vad vi skulle göra iår så medan jag satt på msn med min kära kusin så utbrister jag uppgivet: Någon skulle behöva hyra en lokal !!
Mycket medveten om att detta aldrig skulle ske, började jag fundera på den stora hembygsgården här i byn. Och nu är den hyrd! Känns så bra att veta att jag har något att göra iår.. Hoppas bara att det inte kommer dagisbarn dit som förstöör. Fast ja, den som förstör - betalar.
Kommer bli stressigt imorgon eftersom jag först ska och handla med mami och sedan och städa i huset vi ska va i och hinna fixa mig själv. Blir nog att stiga upp tidigt imorgon.


Vi två kommer fixa till imorgon. Ska försöka fixa roliga spel och ordna med musik. Kanske det här nyåret blir bra ändå. Mina nyår brukar ju alltid ha en tendens att bli, rent ut sagt, skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0