Snart bär det av !

2010-12-05 @ 16:26:38
Allmänt)
Kommentarer (0)
Snart bär det av till Lanzarote! Åker mot Helsingfors klockan 2, planet åker imorgon klockan 9. PIRR I MAGEN.
Jag vill inte flyga!! Usch ja mår illa vid tanken på att vi ska sitta där helt hjälplös och.. högt uppe.
Glömde ju min älskade kamera i lägenheten men min räddande ängel i dramat är ELIN som så snällt ska låna sin kamera åt mig i en vecka. Don't worry, ska ta väl hand om den! :)
Snart kommer Jonno för ett sista farväl, hehe.

(bilder från fritidsresor.se)

 

Om planet kraschar så ska ni inte glömma mig. Och så ska ni veta att jag tycker om er. Har drömt nästan varje natt på senaste tid att planet som jag sitter i kraschar. Hujj! Och nu svamlar jag , men jag är livrädd. Hahaha!

 

Hmm, hejdå. Laddar upp bilder när vi är där. Kanske, beror ju på om jag lever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0