Jag har världens gosigaste familj

2010-11-14 @ 16:10:40
Allmänt)
Kommentarer (0)
Mat hos Mormor & Morfar, mums. Med 2 efterrätter. Jag ritade Mumin och Snorkfröken till mormor. Tror hon blev glad. Umgicks med kusiner och morbror. Sedan bar det av till Farmor & Farfar på mera tårta. Umgicks med mina 2 farbröder och mina 2 små buskusiner. Status just nu är MÄTT för flera. Känner mig fet. Borde göra något åt det. Orkar inte. Nu hockey. Finland - Sverige. Kan ALDRIG missa hockey. Hockeyn gör vintern. Puss.

Här är mitt troll. Har tyckt om honom så länge jag kan minnas. Jag tycker han är söt.
Iallfall när han spelar och är utan tänder så ser han ut som ett gulligt troll.
Sådär annars vet jag inte. Och så är han bra också, höhö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0