Testar bloggdesignen

2010-10-06 @ 17:04:40
Allmänt)
Kommentarer (0)
Håller på och gör om min bortglömda blogg! Tycker den ser helt ok ut hittills iaf! Ska fortfarande fixa en header såklart men det tar jag en annan dag. Har suttit flera timmar och försökt radera min gamla design som inte ville försvinna. Men nu är den borta och bakgrunden är hämtad från www.patterncooler.com. Skitcoola bakgrunder som man gratis får ladda ner på 1 sekund och sedan ladda upp här. Man kan även byta färg på bakgrunderna. Verkligen bra för jag har svårt för att hitta bakgrunder.

Men nu ska jag fortsätta att titta på barnkanalen. Snart kommer sötis hem, hoppas jag! Ser framemot lite onsdagsmys framför tv:n. Imorgon har jag sovmorgon också.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0