Helgens händelser + dagens

2011-02-14 @ 19:38:46
Allmänt)
Kommentarer (0)
Måste börja uppdatera lite mera, men har en ny blogg på G som inte ligger på blogg.se, är trött på att det jämt ska krångla!
I lördas åkte jag och min bror till Jonno och hade förfest där, sedan stjussade J's mamma oss till lokalen där Jonno och jag spenderade kvällen/natten. Jonas försvann spårlöst efter en timme, haha! Först var det lite segt eftersom Jonno och de andra bara pratade om militären och sergeanter (Stavning?) med konstiga namn som .. Runkalainen och .. Venäläinen. Okej, det där hittade jag på men i den stilen var det. Synd där att jag aldrig kommer sätta min fot i någon militärbas.. grej, kommer alltid känna mig utanför från och med nu.
Men sedan blev det roligare när Adde, den första som talade med mig förutom Jonno, satte sig bredvid mig, det var då det vände för då hade jag kul! Fick min mössa stulen av Rönnlöv som tyckte att det var jätteroligt att dansa med den på, såg förjävligt ut. Satt och talade lite mer och sedan ut med någon snubbe vars namn jag har glömt. Till tb på mat, där jag fick vittna det värsta bordsskick jag någonsin sett. Och språk. Lite skämmit när ens pojkvän sitter och ropar ut F**** och massa annat. Men det är väl så det är då.

Idag har jag 39 graders feber så det ser nog ut som jag får vara hemma imorgon. Igen. Great.
Ha en braa och mysig alla hjärtans dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0