Dag 19 - Detta ångrar jag

2011-01-05 @ 18:39:37
30 dagar)
Kommentarer (1)
Oj, vad det finns mycket som jag ångrar att jag har gjort och inte gjort i mitt liv! Det finns så mycket som jag önskar att jag har sagt, inte sagt, lämnat ogjort och inte gjort något alls åt. Det finns speciellt en sak som jag ångrar så det skär i min själ. Det är väl inte något jag väljer att skriva ut här precis och om det skulle komma ut är nog mitt liv förstört nästan. Det kanske inte är så farligt egentligen men för mig som har gått igenom det här är det förstås skam. Jag ångrar att jag inte lärt mig att säga ifrån, jag ångrar att jag tagit emot för mycket skit, jag ångrar hur jag har betett mig i vissa situationer och jag ångrar att jag gång på gång inte kan stå upp för mig själv. MEN å andra sidan så lär jag mig för varje gång och jag växer och blir mycket bättre som person (det strävar jag iaf efter) och vet vad jag inte ska/ska göra nästa gång något liknande inträffar. Så egentligen är svaret på rubriken ; Detta ångrar jag,- ingenting.


Kommentarer
Postat av: Sabine

Bra sammanfattat. Jag tycker att visst man gör misstag och saker ångrar man. MEN om man inte hade gjort alla dom sakerna, vad hade man då varit idag? Man hade nog inte varit samma människa då. Och jag råkar gilla hur jag är som människa just nu, med allt jag ångrar i bagaget:)



Sv: Tack för kommentaren! Många har sagt att jag passar väldigt bra i mörkrött/rött hår. Skulle gärna ha de igen om de inte var så knepigt att få ut ur håret.. Är jätte svårt att färga ur de. Få se om jag vågar efter sommaren:)

2011-01-05 @ 21:32:11
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0